Så blev det äntligen av

Jag har länge tänkt att jag borde skaffa mig en fotoblogg. Men det har skjutits upp och skjutits upp. Nu fick jag dock ett infall och här är den nu, min fotoblogg!

Hur jag går vidare återstår att se. Förmodligen börjar jag så smått under veckan med att lägga upp en massa foton som jag tagit redan innan denna blogg kom till. Och därefter kommer jag att försöka uppdatera kontinuerligt, varefter jag hinner färdigt med redigeringen efter mina framtida små utflykter med kameran i högsta hugg.

Naturfantast som jag är så kommer det huvudsakligen att bli olika former av naturbilder som bjuds på i denna blogg. Allt från landskap till makro. Men vem vet, kanske kommer det också att slinka med en och annan bild av mer personlig karaktär. Time will tell!

 

 

Lämna en kommentar